Hráčské a klanové statistiky
29.01.2016 11:33
Serverů, kde se můžete podívat na statistiky jak vaše, tak klanu je mnoho, v tomto článku se zaměříme na jeden z populárních - Noobmeter. Níže odkaz a vysvětlivky ke statistikám.
FAQ
Q. Co je Noobmeter?
A. Tato stránka počítá „hodnocení výkonu“ pro hráče multiplayerové online hry World of Tanks (EU, US, RU).
V současnosti je v beta verzi (první verze).
Q. Co je to hodnocení výkonu?
A. Je to vypočítaná hodnota dovednosti hráče, založená na porovnání tanků, se kterými hráč hraje; tedy počtu vítěství s nimi a průměrném poškození za bitvu.Q. V čem je hodnocení výkonu lepší než hodnocení efektivity (ER)?
A. Je to přesnější vyhodnocení hráčovy dovednosti, protože se zaměřuje na dvě hodnoty, které je těžké zlepšovat současně – udělené poškození a procento výher (např. klanové války a roty mohou vylepšit podíl vítězství, ale obyčejně snižují průměrné poškození za bitvu). Hráč v podstatě nemůže zlepšit tyto dvě hodnoty, aniž by přímo nepodpořil svůj tým. V takovém hodnocení výkonnosti hráče tedy není tolik prostoru sobecky nafukovat statistiky.Q. V čem je potíž hodnocení efektivity?
A. Hodnocení efektivity je chybné z mnoha důvodů a dovoluje hráčům zlepšení, pokud se jednoduše soustředí na věcí, které zvyšují hodnocení efektivity.
Zejména nadhodnocuje zabírání základny („capování“) a první odhalení (detekci) nepřátel. Hráči, kteří se starají především o hodnocení efektivity, tak kazí hru ostatním (např. svým ninja-capováním nebo sebevražedným odhalováním nepřátel na začátku bitvy).
Q. Jaké jsou obecné třídy v hodnocení výkonu?
A. V současnosti dělíme hráče do následujících kategorií podle výkonnosti:- Méně než 1150 – špatný hráč
- 1150 až 1250 – podprůměrný hráč
- 1250 až 1450 – průměrný hráč
- 1450 až 1750 – dobrý hráč
- 1750 až 1950 – skvělý hráč
- 1950 až 2000 – výborný hráč
- Více než 2000 – „unikát“